Doświadczenie klienta
w call center

Dla 96 proc. klientów obsługa klienta jest czynnikiem wpływającym na wybór produktu i lojalność względem marki. Zadowolony konsument przywiązuje się do marki, kupuje częściej i więcej.Dlatego celem call center jest tworzenie tylko pozytywnych doświadczeń, które skupiają się wokół krótkiego czasu rozwiązywania problemów, łatwości w nawiązaniu kontaktu i jakości obsługi.Jak nieustannie podnosić standardy i kreować najlepsze customer experience? Na to pytanie odpowiadamy w e-booku „Doświadczenia klienta w call center”.

Pobieram

Co znajdziesz w materiale?

Customer journey

Czas i jakość obsługi

Jakość konsultantów

Jak mapować ścieżkę klienta call center?

Jak podnieść First Call Resolution?

Jak szkolić skutecznie zespół?

Arvato - dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

© Arvato Polska

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym działa lepiej.
Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności