Projekt call center

Skuteczna kampania contact center wymaga strategii komunikacji, umiejętności wyznaczania celów, współpracyz osobami na różnych stanowiskach, analizowania raportówi testowania usprawnień.Jej rozpoczęcie i realizacja to dla firmy wyzwanie, którego sprawne przeprowadzenie zależy od znajomości reguł rządzących się organizacją takiego projektu.W Arvato dzielimy się tą wiedzą. Dlatego zapraszamy do pobrania e-booka "Projekt call center", który wyjaśnia specyfikę kampanii call center.

Pobieram

Co znajdziesz w materiale?

Planowanie

kampanii

Osoby w projekcie

Raportowanie
postępu

Jak określić strategię

i wyznaczyć KPI?

Kto jest kim w call

center?

Jak czytać raporty

call center?

Arvato - dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

© Arvato Polska

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym działa lepiej.
Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności