Relacje z klientem
w e-commerce

Przewaga konkurencyjna w branży e-commerce w głównej mierze zależy od sposobu i poziomu komunikacji marek z klientem. Budowanie pozytywnych relacji z e-konsumentem pozwala na wzmacnianie swojej pozycji na rynku.
E-klienci są niezwykle świadomi swoich potrzeb i oczekują ich realizacji szybko, skutecznie i, jeśli to konieczne, z profesjonalnym wsparciem działu obsługi call center. Pobierz infografikę, w której znajdziesz wskazówki dotyczące budowania długofalowych relacji z klientem w branży
e-commerce.

Co znajdziesz w materiale?

Zarządzanie relacjami z klientem

Utrzymanie relacji
z klientem

Inwestycja
w lojalność klientów

Jak poprawić obsługę klienta?

Jak poprawić obsługę klienta

Jak wpłynąć na lojalność
e-konsumenta?

Arvato - dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

© Arvato Polska

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym działa lepiej.
Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności