Personalizacja w e-commerce

Kreowanie pozytywnych doświadczeń marki to coraz ważniejszy wyróżnik tworzący przewagę rynkową w branży e-commerce. E-sklepy, które już inwestują w budowanie osobistych relacji z klientami, umacniają swoją pozycję na rynku.

Klienci są świadomi ilości i jakości danych, które zostawiają w sieci. Oczekują, że zostaną one wykorzystane w celu tworzenia bardziej zindywidualizowanych doświadczeń.


Pobierz e-book, z którego dowiesz się, jakie narzędzia personalizacji wdrożyć, by klient czuł osobisty kontakt z marką przez całą ścieżkę zakupową.

Co znajdziesz w materiale?

Ścieżka klienta

Personalizacja e-sklepu

Logistyka „ostatniej mili”

Jak klienci kupują
w sieci?

Jak personalizować sklep internetowy?

Jak komunikować się z klientem?

Formularz został przeniesiony na stronę:

Arvato - dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

© Arvato Polska

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym działa lepiej.
Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności